Blog > Komentarze do wpisu

Renowacja - krasnal

Wiosna zrobila sie w pelni, malzonek zajal sie porzadkami w ogrodku i na podworku i zlecil mi odnowienie krasnala. Wiadomo w kazdym porzadnym domu krasnal musi byc ;) Nasz krasnal jest u nas juz od 8 lat, otrzymalismy go juz niezle zdewastowanego i trzeba go bylo odrestaurowac. Jednak 8 lat stania na powietrzu zrobilo swoje i ponownie niezbedne jest odswiezenie. Pogoda ladna, wiec do dziela.

Na haczyku bedzie wisial lampion na baterie sloneczna.

poniedziałek, 03 kwietnia 2017, grazyna10

Polecane wpisy

  • Tylko krowa nie zmienia zdania - kamizelka

    Jakis czas temu prezentowalam archiwalny sweter i powiedzialam, ze teraz juz nie podjelabym sie takiej mrowczej pracy. Powiedzialam i nie dotrzymalam slowa. Zma

  • Aniol stroz

    Szybciutko zabralam sie za oprawienie aniolka i jutro poleci do miejsca przeznaczenia.

  • Wakacyjny urobek

    Wlasnie wrocilam z poznych wakacji.Zalozenie na te wakacje bylo: nic nie robic, odpoczywac. No wiec wlasnie tak zrobilam. W ramach tego nicnierobienia powstalo